اهداف و دیدگاهها

کانون ایرانیان مبارز - استکهلم تشکلی است که از مبارزات مردم ایران در جهت کسب صلح ، آزادی ، دمکراسی ، عدالت اجتماعی و استقلال حمایت می کند

1- ما شدیدا با هر نیروی وابسته به رژیم منحط و وابسته وجنایتکار و دیکتاتور و مزدور بیگانه پهلوی و هرگونه سلطنت طلبی مخالفیم.
2- ما رژیم جمهوری اسلامی را اصلاح ناپذیر می دانیم و معتقدیم باید از طریق انقلابی اجتماعی توسط مردم ایران و بدون دخالت خارجی سرنگون شود.
3- ما مخالف هرگونه دخالت نیروهای بیگانه ارتجاعی و امپریالیستی و صهیونیستی در مسائل داخلی ایران هستیم و اعتقاد عمیق به حق تعیین سرنوشت مردم ایران به دست خودشان داریم.
4- ما با هرگونه تحریم اقتصادی و تهاجم و تجاوز نظامی به ایران مخالفیم.


مقالاتی که بدون امضاء کانون ایرانیان مبارز در این وبلاگ درج می گردد با مسئولیت فردی است .



۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

اطلاعیه جهت برگزاری سمینار

در دفاع از جنبش ضد استبدادی و دموکراتیک مردم علیه رژیم جمهوری اسلامی ایران

و سالگرد کودتای 22 خرداد 88

تظاهرات با شکوه میلیونی مردم ایران که در اعتراض به "انتخابات" تقلبی دوره دهم ریاست جمهوری اسلامی از 22 خرداد 1388 بوقوع پیوست ، ارکان رژیم بربرمنش را به لرزه مرگ درآورد. مردم ایران و به ویژه پسران و دختران جوان به صورت میلیونی و توده ای در مقابل این کودتا و تقلب انتخاباتی ایستادند واز خشونت عریان و فاشیستی نیروهای امنیتی و مسلح رژیم هراسی بدل راه ندادند. دختران جوان نقش ارزنده ای در این حرکات اعتراضی و ضد استبدادی ایفا نمودند. این اعتراضات مردم بویژه در تهران چشم گیر بود. تنها در تهران بیش از 3 میلیون نفر به خیابان ها آمدند و تنفر خویش را نسبت به رژیم کودتا نشان دادند.
آن چه که مردم ایران امروز خواستار آنند و برای آن می رزمند، روشن است.
آزادی، دموکراسی، عدالت اجتماعی و یک حکومت سکولار خواست اکثریت جامعه ایران است. مردم ایران دارای تاریخ درخشان ضد استعماری و ضد امپریالیستی می باشند وتجارب دو انقلاب بزرگ مشروطه و بهمن 1357 و ملی کردن صنعت نفت را پشت سر دارند.
ما اعتقاد راسخ داریم در ایران پر تلاطم ما، نیروئی که از این مطالبات بطور شفاف و بی پرده دفاع نماید، و همچنین مخالف دخالت و نفوذ امپریالیسم در ایران باشد، دیر یا زود رهبری جنبش را بکف خواهد آورد و رژیم خون وشمیشر را از اریکه قدرت بزیر خواهد کشید.
خواست مردم ایران سرنگونی جمهوری خس وخاشاک اسلامی می باشد. مردم این رژیم ضد بشری را نمی خواهند و هزاران بار شعار "رژیم اسلامی نمی خواهیم"،"رژیم دزد و دروغگو نمی خواهیم"،"رژیم شکنجه و اعدام نمی خواهیم"... را در کوچه و خیابان فریاد کرد ه اند.
لذا کانون ایرانیان مبارز جهت دفاع از مطالبات دموکراتیک بحق مردم ایران و همچنین افشای سالگرد کودتای 22 خرداد 88 ، سمیناری برگزار می نماید. بدین مناسبت از تمامی آزادیخواهان، نیروهای مترقی و انساندوستان راستین دعوت می نمائیم تا با شرکت هرچه وسیع تر خویش بر غنای بحث افزوده و ما را در امر دفاع از مبارزات آزادیخواهانه و برابری طلبانه مردم ایران یاری رسانند.

زمان برگزاری سمینار: شنبه 5 یونی ، ساعت 4 تا 6 بعداز ظهر می باشد

محل برگزاری : آ . ب . اف سوندبی بری

هرچه گسترده تر باد اتحاد مردم علیه رژیم جهل و جنایت!

سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر