اهداف و دیدگاهها

کانون ایرانیان مبارز - استکهلم تشکلی است که از مبارزات مردم ایران در جهت کسب صلح ، آزادی ، دمکراسی ، عدالت اجتماعی و استقلال حمایت می کند

1- ما شدیدا با هر نیروی وابسته به رژیم منحط و وابسته وجنایتکار و دیکتاتور و مزدور بیگانه پهلوی و هرگونه سلطنت طلبی مخالفیم.
2- ما رژیم جمهوری اسلامی را اصلاح ناپذیر می دانیم و معتقدیم باید از طریق انقلابی اجتماعی توسط مردم ایران و بدون دخالت خارجی سرنگون شود.
3- ما مخالف هرگونه دخالت نیروهای بیگانه ارتجاعی و امپریالیستی و صهیونیستی در مسائل داخلی ایران هستیم و اعتقاد عمیق به حق تعیین سرنوشت مردم ایران به دست خودشان داریم.
4- ما با هرگونه تحریم اقتصادی و تهاجم و تجاوز نظامی به ایران مخالفیم.


مقالاتی که بدون امضاء کانون ایرانیان مبارز در این وبلاگ درج می گردد با مسئولیت فردی است .



۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

محاکمه معلم قرآن و «امام» به اتهام آزار جنسی يک دختر 11 ساله در استکهلم



ترجمه گزارش خبرگزاری رسمی سوئد.5 ماه مه 2010

يک امام 48 ساله که به کودکان قرآن تدريس ميکند به اتهام آزار جنسی يک دختر 11 ساله که شاگردش بود محاکمه ميشود.
بنا بر کيفرخواست، تجاوز در ماه های اوت و سپتامير ساله گذشته در خانه والدين دختر واقع در جنوب استکهلم صورت گرفته است. مرد 48 ساله مرتب به اين خانه ميرفت و به دختر مزبور و برادر 14 ساله اش قرآن و عربی درس ميداد.

وقتی سرانجام دختر ماجرا را برای والدين خود تعريف کرد آنها فورا با پليس تماس گرفتند. به گفته دادستان مادر کودک نگران بود که بچه های ديگری هم مورد سوء استفاده قرار گرفته باشند.
آزار جنسی عبارت از اين بود که مرد 48 ساله بدن و سينه دختر را لمس ميکرد.

دادستان ميگويد آزار جنسی کودکان مساله وخيمی است، بويژه وقتی که اين عمل در خانه و توسط شخصی صورت بگيرد که بچه به او اعتماد ميکند. به نظر من اين مرد از موقعيت خود سوء استفاده کرده و مجازات او بايد در سطح زندان باشد. به عقيده او شواهد عليه اين مرد بسيار قوی است.

ماجرايی که دختر تعريف ميکند قابل اعتماد است و واکنش دختر هنگام تعريف ماجرا برای والدين با موارد مشابه خوانايی دارد. بچه به شدت متاثر بود و آنقدر خجالت می کشيد که به زحمت جرات پيدا کرد ماوقع را برای والدين خود تعريف کند. برادر بزرگ هم که ديرتر به درس قران پيوسته بود موضوع را تاييد ميکند و بر نزديک شدن بيش از اندازه مرد به خواهرش شهادت ميدهد.

مادر دختر به خبرگزاری سوئد گفت او خودش را به عنوان امام به من معرفی کرد. به نظرمن اين مساله موضوع را جدی تر ميکند. من از کاری که او کرده است به شدت شوکه شده ام.

محاکمه قبل از تابستان در دادگاهی در استکهلم صورت خواهد گرفت. مرد جرم خود را انکار ميکند.

فیلمی مستند از پدوفیل های مجاهد مسلمان افغان که از تلویزیون نروژ پخش شده است

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/633526

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر