اهداف و دیدگاهها

کانون ایرانیان مبارز - استکهلم تشکلی است که از مبارزات مردم ایران در جهت کسب صلح ، آزادی ، دمکراسی ، عدالت اجتماعی و استقلال حمایت می کند

1- ما شدیدا با هر نیروی وابسته به رژیم منحط و وابسته وجنایتکار و دیکتاتور و مزدور بیگانه پهلوی و هرگونه سلطنت طلبی مخالفیم.
2- ما رژیم جمهوری اسلامی را اصلاح ناپذیر می دانیم و معتقدیم باید از طریق انقلابی اجتماعی توسط مردم ایران و بدون دخالت خارجی سرنگون شود.
3- ما مخالف هرگونه دخالت نیروهای بیگانه ارتجاعی و امپریالیستی و صهیونیستی در مسائل داخلی ایران هستیم و اعتقاد عمیق به حق تعیین سرنوشت مردم ایران به دست خودشان داریم.
4- ما با هرگونه تحریم اقتصادی و تهاجم و تجاوز نظامی به ایران مخالفیم.


مقالاتی که بدون امضاء کانون ایرانیان مبارز در این وبلاگ درج می گردد با مسئولیت فردی است .



۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

برعلیه نژاد پرستی و نازیسم در سوئد و سیاست ریاضت کشی نیروهای دست راستی، بپا خیز یم!

نتایج انتخابات پارلمان سوئد در 19 سپتامبر 2010 بطور قطعی نشان داد که حزب خارجی ستیز "دمکرات های سوئدی" با سوار شدن بر امواج نارضایتی بخشی از مردم، موفق شده است که این نارضایتی را بر علیه پناهندگان، مهاجرین و خارجی ها – بویژه آنان که از کشورهای غیر اروپائی به سوئد آمده اند – کانالیزه نماید.
خارجی ستیزان و نازیست ها با ارائه آماری غیر واقعی از وضعیت اشتغال خارجی های مقیم سوئد، تفاوت های فرهنگی و پراکندن شایعات بی اساس و مغرضانه، توانستند آراء نزدیک به 6 درصد از راَی دهندگان را بدست آورده و 20 کرسی پارلمان سوئد را اشغال نمایند.

از زمان بدست آوردن حق راَی همگانی توسط مردم سوئد، این اولین بار است که حزبی رسماً خارجی ستیز با ریشه های آشکار نازیستی توانسته است، با تکیه بر دشمنی با پناهندگان، مهاجرین و خارجی ها، به پارلمان سوئد راه یابد.
این زنگ خطری جدی است که باید با احساس مسئولیتی بیش از پیش به آن برخورد نمود.

صدها حزب و تشکل سوئدی و خارجی تبار تصمیم گرفته اند که برای ابراز انزجار از اهداف حزب " دمکراتهای سوئدی" و اعتراض به سیاست های ارتجاعی ریاضت اقتصادی تحمیلی دولت سوئد بر مردم، در روز 4 اکتبر – روز بازگشائی پارلمان سوئد – با برگزاری تظاهرات علاوه بر انعکاس اعتراض شان ، بر همبستگی انسانی با پناهندگان وخارجی های ساکن سوئد نیز تاکید نمایند.
این تشکل ها به حزب " دمکراتهای سوئدی " ، حامیان و همفکران آنان اعلام نموده اند که هرگز از مبارزه برعلیه افکار، تبلیغات و اهداف غیر انسانی نژاد پرستانه و نازیستی کوتاه نخواهند آمد.

" کانون ایرانیان مبارز – استکهلم " علاوه بر پیوستن به این کمپین مبارزه ضد راسیستی و ضد نازیستی، از شما دعوت مینماید که در تظاهرات روز دوشنبه 4 اکتبر، که بهمین مناسبت برگزار میشود شرکت نمائید.
کانون ایرانیان مبارز – استکهلم
30 سپتامبر 2010

روز و ساعت تظاهرات : دوشنبه 4 اکتبر 2010 ساعت 17:00

محل تظاهرات : میدان سرگل ( مرکز شهر استکهلم )

توجه : پس از چند سخنرانی ، بسوی پارلمان سوئد راهپیمائی خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر