اهداف و دیدگاهها

کانون ایرانیان مبارز - استکهلم تشکلی است که از مبارزات مردم ایران در جهت کسب صلح ، آزادی ، دمکراسی ، عدالت اجتماعی و استقلال حمایت می کند

1- ما شدیدا با هر نیروی وابسته به رژیم منحط و وابسته وجنایتکار و دیکتاتور و مزدور بیگانه پهلوی و هرگونه سلطنت طلبی مخالفیم.
2- ما رژیم جمهوری اسلامی را اصلاح ناپذیر می دانیم و معتقدیم باید از طریق انقلابی اجتماعی توسط مردم ایران و بدون دخالت خارجی سرنگون شود.
3- ما مخالف هرگونه دخالت نیروهای بیگانه ارتجاعی و امپریالیستی و صهیونیستی در مسائل داخلی ایران هستیم و اعتقاد عمیق به حق تعیین سرنوشت مردم ایران به دست خودشان داریم.
4- ما با هرگونه تحریم اقتصادی و تهاجم و تجاوز نظامی به ایران مخالفیم.


مقالاتی که بدون امضاء کانون ایرانیان مبارز در این وبلاگ درج می گردد با مسئولیت فردی است .



۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

گزارش جلسه کانون ایرانیان مبارز 10 آپریل 2010 در هالونبری

ابتدا رفقا در رابطه با ارتباط با دیگران برای دعوت به کار مشترک توضیحاتی دادند. در این زمینه اسامی تعدادی از کسانی که دوستان و رفقا تماس داشتند برده شد. سپس دوستان و رفقا پیرامون اینکه دعوت شوندگان می بایستی افراد معقول و بی درسر باشند توافق نظر داشتند، رفیق احمد نوین توضیحاتی در مورد اهداف جمع و و چشم انداز و زمینه های کاری آینده صحبت کردند.
سعید از تماسهائی که داشته ازجمله ارتباط با رادیو پیوند و امکان استفاده از آن رسانه توضیح داد.
رفیق علی اشاره داشتند که برای برطرف کردن شک و شبهه و دودلی فعالین مدنظر برای جذب به این حرکت ، می توانیم در عمل ازجمله با پخش اعلامیه در حرکتها و شرکت فعال در حیات سیاسی شهر وبویژه اشاره به فعالیت در رابطه با جنبش کارگری و راه حل های پیشنهادی این جمع در رابطه با جنبش و در رابطه با معضلات اجتماعی می توانیم تاثیر مثبت بگذاریم.
حیدر در رابطه با سبک کار برتعهد جمعی در رعایت اصول و پرنسیپ های انسانی سوسیالیستی در فعالیت های کانون تاکید داشت.
چهار حوزه کاری برای تبلیغ و ترویج کانون برشمرده شد، کار رادیویی ، کار سایت و اینترنتی ، اطلاعیه ها و تشکیل سمینارها.
پیشنهاد شد برای فراخوان به جلسه عمومی ، روی این نکته که ما کانونی هستیم دوستانه و می خواهیم در وقایع سیاسی دخالتگر باشیم تاکید شود.
در رابطه با وبلاگ کانون پیشنهاد شد که مقالاتی که با نام کانون است نظر جمع و در غیر اینصورت نظر فردی است و الزاما مربوط به نظر جمع نیست. در رابطه با درج مقالات در وبلاگ کانون قرارشد جلسه ای برای توافق حول سیاست مقالات مندرج در وبلاگ برگذار شود.
رفیق نادر نیز بر دعوت از افرادی که مسئولانه برخورد کرده و باپرنسیپ باشند تاکید داشتند. همچنین اعلام کردند که در زمینه کار وبلاگ و انتشارات اینترنتی توان همکاری دارند و از کار تبلیغات رادیویی معذورند. رفیق پیشنهاداتی در مورد تهیه سی دی از فیلم کلیپ های وضعیت کارگران و زحمتکشان ارائه دادند.
رفیق جمشید تاکید داشتند که اکنون توافق برروی طرح داریم این طرح را بیرونی کرده و حول آن فراخوان دهیم.
رفیق امین ضمن ابراز رضایت از کار جمعی تاکنونی و دست آورد تاکنونی پیشنهاداتی را مطرح کردند. از جمله اینکه شرکت دیگران را منوط بر پذیرش حداقل مندرج در پلاتفرم جمع است. مسئولیت فردی باشد و تصمیم جمعی و در چهارچوب پلاتفرم کانون باشد. رفیق احمد را مسئول تبلیغات و رفیق نادر را مسئول وبلاگ پیشنهاد نمود. چون به کامپیوتر دسترسی ندارد پیشنهاد فعالیت در رابطه با کار ترویجی را برای خودش اعلام نمود.
رفیق احمدنوین امکان استفاده از تلویزیون آسوسات را مطرح کردند.
تصمیات این جلسه: رفیق احمد نوین مسئول هماهنگی تماس رادیوی برای فراخوان حول پلاتفرم
رفیق نادر مسئول وبلاگ
تعیین یکشنبه 25 آپریل از ساعت 2 بعد از ظهر برای جلسه عمومی
حاضرین رفقا: نادر/ امین / سعید/ احمد نوین / منصور/ حیدر/ جمشید/ علی
شروع جلسه 17 و خاتمه آن ساعت 19 .
مسئول جلسه حیدر جهانگیری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر